Menu

środa, 5 listopada 2014

Skrzynki i palety - DIY


Pewnie jestem już setną osoba, która porusza temat bardzo popularnych w ostatnich czasach mebli ze skrzynek i palet, które dostając drugie życie towrzą nieraz bardzo stylowe i ciekawe meble. Oczywiście nie ma co się oszukiwać, nie każda paleta będzie dziełem sztuki, jakość i wykonanie również mają znaczenie :) Pogrzebałam trochę w internecie i chciałam pokazać kilka rozwiązań, które przypadły mi do gustu.

Na pierwszy ogień idą skrzynki, Mogą być to skrzynki po owocach, po winie, można też znaleźć gotowe skrzynki dekoracyjne. Bardzo podoba mi się pomysł biblioteczki na książki, sama mam zamiar sobie taką sprawić. Poniżej kilka propozycji ustawień.









Bardzo fajnie prezentują się także stoliki lub szafeczki ze skrzynek, mogą być na kołkach, na nóżkach lub po prostu stojące bezpośrednio na ziemii.






Kolejnym materiałem wartym uwagi są palety. Świetnie nadają się do stworzenia półek, stolików, łóżka, a także mebli ogrodowych.














1 komentarz: